טיסות לניו יורק דרך פריז


החלטת לטוס לניו יורק סיטי והפעם אתה רוצה לבדוק את האופציות העומדות בפניך לעשות זאת דרך פאריז בירת צרפת באירופה..? הגעת למקום הנכון בו תוכל לקבל את כל הפרטים ההכרחיים שיעזור לך בקבלת ההחלטה על בחירת הטיסה הטובה ביותר לניו יורק וכמובן לבדוק את הדברים החיובים שיכולים להיות לך מבחירת הטיסה לארצות הברית דווקא דרך פריז ולא דרך יעדי תיירות אחרים באירופה ובעולם כולו.




כיום כפי שידוע לכולנו ישנם אופציות רבות העומדות בפני המעוניינים לטוס לניו יורק, כגון: טיסות לניו יורק דרך ברלין, טיסות לניו יורק דרך לונדון ואפילו טיסות לניו יורק דרך מדריד, הבחירות כולם נהדרות וכמובן שמאפשרות לך ליהנות מיעד תיירות נוסף על הדרך, אבל...


אין ספק בכלל שטיסה לניו יורק סיטי או התפוח הגדול כמו שמוכר לרובנו דרך פאריז יכולה להיות בחירה ואופציה נהדרת, כיום החברה המבצעת טיסות ליעד דרך צרפת היא חברת אייר פראנס הצרפתית שנחשבת כיום לחברה המובילה באירופה יחד עם חברות תעופה נוספות, כיום המתחרה הישראלית של החברה היא חברת אל על שמבצעת מדי יום ביומו מספר טיסות לצרפת בגלל שהקו נחשב לאחד מהמבוקשים ביותר מישראל לאירופה בנוסף ליעדים כמו לונדון וכדומה.

מסלול הטיסה לארצות הברית דרך צרפת הוא טיסה ישירה מישראל לפאריז, המתנה בהתאם ללוח הזמנים של חברת התעופה ומשם המשך לניו יורק סיטי לשדה התעופה קנדי או ניוארק, כמובן שחשוב מאוד לברר ולבדוק את הזמנים של חברת התעופה בשביל לראות התאמה עם הזמנים שמתאימים לך.

המחירים והעלויות של טיסות איי פראנס לניו יורק

אין ספק בכלל שהמחירים והעלויות הם הנושא הרגיש ביותר בכל התחום של רכישת כרטיסי טיסה ובמיוחד כאשר מדברים על טיסה ארוכה כל כך כמו טיסה ליעדי ארצות הברית, כיום חשוב לדעת שהטיסה של אייר פראנס ביחס לטיסה אחרות היא זולה יחסית, אף על פי שייתכן מאוד שיהיו מחירים יקרים מאוד בגלל הביקוש הקיים ליעדי צרפת ובמיוחד עם אייר פראנס ולכן, בירור מקדים עם המומחים שלנו בנושא יכול לפתור לך הרבה בעיות והרבה דילמות העולות מבחירת חברת התעופה הנ"ל לניו יורק.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה