טיסות לניו יורק בדקה ה 90



הרגע האחרון או בשמו האחר "הדקה ה 90" תמיד היה אחד מהמונחים המפוצצים שקיימים בעבור התייר והמטייל הישראלי, כאשר לא פעם ולא פעמיים ניתן למצוא טיסות לניו יורק ברגע האחרון, אף על פי שמדובר באחד מיעדי התיירות הפופולאריים הטובים ביותר שיש והמבוקשים ביותר.



רוצה לדעת איך למצוא טיסות ברגע האחרון..? מתי בדרך כלל צצות טיסות שכאלו..? וכמובן פרטים נוספים..? את כל זה תגלה ממש אוטוטו!

טיסות לניו יורק ברגע האחרון בדרך כלל בחורף

במידה והחלטת לטוס לניו יורק בתקופת החורף ולא בשיא עונת התיירות כמו מרביץ מתושבי מדינת ישראל, חשוב מאוד שתדע שבדרך כלל המחירים יהיו נמוכים ותוכל למצוא לעצמך מקום ברגע האחרון, הסיבה היא כמובן בגלל ביקושים נמוכים יחסית לעונה.
במידה והחלטת לנסוע דווקא בקיץ לניו יורק ואתה רוצה למצוא טיסה ברגע האחרון, סביר להניח שתצטרך להשלים עם העובדה של לשלם מחיר יקר מהממוצע על הכרטיס, כמו מרבית מאלו שמחליטים לנסוע ברגע האחרון.

מה המחיר בדקה ה 90 לניו יורק

הדבר שלבטח מעניין אותך יותר מכל זה המחירים והעלויות של הטיסה, אז ככה...

המחיר כיום של טיסה ברגע האחרון לניו יורק עומדת בממוצע פחות או יותר בחברת אל על מחיר של 1600$ ולפעמים אף יותר, כאשר במרבית המקרים זה תלוי בביקושים, שבדרך כלל מתעצמים עד אפס מקום, בחודשי החורף לעומת זאת בחברת אל על תוכל למצוא כרטיסי טיסה במחירים של 899$ או מקסימום של 1000$, וכמובן שחשוב לציין ולהזכיר שאנו מדברים על הרגע האחרון.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה